Αυστηρή Κριτική Στυλιανίδη στην Κυβέρνηση και την Ηγεσία του ΥΠΕΞ στην Επιτροπή Εξωτερικών & Άμυνας

Αθήνα, 27-05-2010

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΡΕΤΤΟΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής):
Το λόγο έχει ο κ. Στυλιανίδης.

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ:
Κύριε Πρόεδρε, καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Υπουργό για την ενημέρωση.
Κύριε Υπουργέ, εγώ σας ξεκαθαρίζω από την αρχή ότι θα είμαι αυστηρός και θα προσπαθήσω να είμαι και όσο το δυνατόν πιο δίκαιος γίνεται με την Κυβέρνηση, αλλά για να μην παρεξηγηθώ, από την αρχή ξεκαθαρίζω ότι ανήκω σε αυτούς που πιστεύουν στην ελληνοτουρκική προσέγγιση και σε αυτούς που έχουν εργαστεί συστηματικά και με ευθύνη στο παρελθόν για αυτήν, όπως άλλωστε και όλη η παράταξή μου. Θυμίζω ότι ήμουν ο αρμόδιος υφυπουργός που υποδέχθηκε τον Ταγίπ Ερντογάν στη Θράκη στην πρώτη επίσκεψη Τούρκου Πρωθυπουργού, μετά από πολλές δεκαετίες και πετύχαμε τότε, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, να μη γίνει επίσημη συνάντηση με «ψευδομουφτήδες», ο ίδιος ο Ερντογάν να αρνηθεί να επισκεφθεί τα κτίρια της μουσουλμανικής νεολαίας, λέγοντας ότι είναι ένα επίδικο ζήτημα και δεν θέλει να παρέμβει στα εσωτερικά τρίτου κράτους και να μη χρησιμοποιήσει κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του επ’ ουδενί τη λέξη «τουρκική μειονότητα» ή «Τούρκος ομοεθνής». Αυτό το αναφέρω για να θυμόμαστε ορισμένα πράγματα και για να δούμε ότι η ιστορία δεν αρχίζει σήμερα, αλλά η ιστορία έχει βαθιά ρίζα.

Κύριε Υπουργέ, η εξωτερική πολιτική -το ξέρετε καλά- δεν πρέπει να εξαντλείται ούτε σε ζητήματα δημοσίων σχέσεων ούτε σε ζητήματα τηλεοπτικών ή πολιτικών εντυπώσεων. Κάθε κίνηση, σαν και αυτή που έγινε πριν από μερικές μέρες, κρίνεται από δύο πράγματα: Από τα συγκεκριμένα μετρήσιμα αποτελέσματα που φέρνει υπέρ της χώρας μας ή εναντίον - αν κάτι δεν πήγε καλά- και από τους συμβολισμούς.

Καταρχήν, λοιπόν, θα κάνω δύο παρατηρήσεις. Πρώτη παρατήρηση -εσείς το διορθώσατε σήμερα, οφείλω να το υπογραμμίσω- θεωρώ απαράδεκτη τη δήλωση του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης στο δημόσιο φόρουμ που έγινε, όπου εξίσωσε το τουρκικό διπλωματικό κατεστημένο που σχεδίασε και υλοποίησε την παράνομη εισβολή και κατοχή στην Κύπρο με τους έλληνες διπλωμάτες, οι οποίοι επί δεκαετίες αγωνίζονται για την εφαρμογή του διεθνούς δικαίου και των διεθνών συνθηκών. Η εξίσωση αυτή, ιδιαίτερα όταν διατυπώνεται από αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, επισήμως και δημόσια, είναι απαράδεκτη.

Δεύτερον, πιστεύω ότι τέτοιου είδους συναντήσεις πρέπει να γίνονται. Έχει σημασία, όμως και ο χρόνος και ο τρόπος και το διά ταύτα αυτών των συναντήσεων και θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι, κατά την προσωπική μου εκτίμηση, ήταν λάθος ο χρόνος και ο τρόπος. Σε μια δυσμενή οικονομική συγκυρία για την Ελλάδα, σε μια περίοδο που η Τουρκία αρχίζει να εμφανίζει νεοοθωμανικές βλέψεις, πού κριτικάρονται ακόμη και από τη ευρωατλαντική συμμαχία, σε μια στιγμή που η Ελλάδα δοκιμάζεται ακόμη και όσον αφορά τη διεθνή της αξιοπιστία, δεν νομίζω ότι είναι ο καταλληλότερος χρόνος για να κάνουμε τόσο πομπώδεις συναντήσεις, με 10 υπουργούς, με 100 επιχειρηματίες και με όλη αυτή τη δημοσιότητα, η οποία προσδόθηκε σε αυτήν την επίσκεψη. Θα μπορούσαν να κρατηθούν τα μέτρα ή θα μπορούσε να επιλεγεί άλλος χρόνος, άλλη στιγμή.

Επιτρέψτε μου να προσθέσω ότι πρόσθετο επιβαρυντικό σημείο είναι ότι την πρωτοβουλία των κινήσεων για τον καθορισμό της ατζέντας των συζητήσεων, δεν το προσδιόρισε η Ελληνική Κυβέρνηση. Το προσδιόρισε η τουρκική κυβέρνηση και δυστυχώς, όπως προκύπτει εκ του αποτελέσματος, δεν περιορίστηκε στα ζητήματα χαμηλής πολιτικής. Δεν συζητήσαμε μόνο για τα ζητήματα οικονομικής, πολιτιστικής, εκπαιδευτικής ή άλλης συνεργασίας. Ο κ. Ερντογάν και στις δημόσιες δηλώσεις του και παρουσία του Πρωθυπουργού έθεσε θέματα και πέραν των γνωστών μεγάλων ζητημάτων. Πέραν, δηλαδή, του ζητήματος της Κύπρου, που αποτελεί διεθνές ζήτημα, του ζητήματος της υφαλοκρηπίδας του Αιγαίου, που αποτελεί διμερές ζήτημα, έθεσε και ζήτημα Θράκης που δεν τον αφορά. Είναι θέμα εσωτερικής πολιτικής το πώς η δημοκρατία μας θα αναπτύσσεται στα ζητήματα μειονοτικής πολιτικής.

Κατά τη γνώμη μου, ο τρόπος με τον οποίο προσέγγισε μια σειρά από ζητήματα η τουρκική πλευρά δεν είναι αποδεκτός από εμάς. Δηλαδή, δεν επιτρέπεται να παρεμβαίνει στα εσωτερικά της χώρας μας, χωρίς αντίδραση από την Κυβέρνηση και να υποδεικνύει στην Αντιπολίτευση που θα τοποθετείται για ζητήματα οικονομικής ή άλλης πολιτικής. Εκεί έπρεπε να διακοπεί και να υπάρξει σαφής - έστω και για τυπικούς λόγους- αντίδραση από την πλευρά της ελληνικής εκπροσώπησης.

Επίσης, αναλύω την προσέγγισή του στα θέματα του αν θα πετούν ένοπλα ή όχι τα αεροπλάνα πάνω από το Αιγαίο. Απλά τι μας είπε; «Θα μπαίνω στο σπίτι σας οπότε θέλω, χωρίς να παίρνω άδεια -δηλαδή χωρίς σχέδιο πτήσης- και επειδή θα σας κάνω τη χάρη να μην έχουν τα αεροπλάνα μου βόμβες, σας παρακαλώ και εσείς μέσα στο σπίτι σας να μη βάζετε στα αεροπλάνα βόμβες». Αν δεν είναι ετεροβαρής αυτή η προσέγγιση, τότε τι είναι;

Άλλο ζήτημα: Όταν ετέθη το ζήτημα του Casus Belli που είναι μια απαράδεκτη μονομερής απειλή πολέμου, προσπάθησε ο κ. Ερντογάν να το αναδείξει ως διμερές ζήτημα. Τι μας είπε δηλαδή; Μας είπε «θα σταματήσω να σας απειλώ με πόλεμο, αν παραιτηθείτε από το εθνικό κυριαρχικό σας δικαίωμα για επέκταση των ναυτικών μιλίων από τα 6 στα 12 και θα τραβήξω και την 4η στρατιά, αν αφοπλίσετε τα νησιά». Δεν είναι διμερές ζήτημα το Casus Belli. Είναι απαράδεκτη, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, μονομερής απειλή πολέμου. Και γι' αυτό το λόγο σας θυμίζω ότι μέχρι τώρα το Ελληνικό Κοινοβούλιο δεν έχει συνάψει επιτροπή φιλίας με την Τουρκία, γιατί περίμενε η τουρκική εθνοσυνέλευση, όπως κάποτε έλεγαν οι αξιωματούχοι του AKP στην Τουρκία, να άρει αυτήν την απαράδεκτη απειλή. Δυστυχώς, αντί να πάμε μπροστά, πήγαμε πίσω.

Ένα άλλο κρίσιμο ζήτημα, κύριε Υπουργέ: Έγινε μέσα από τη συζήτησή σας ένα ευρωτουρκικό ζήτημα, τουλάχιστον λεκτικά, εκ νέου διμερές. Διότι, το ζήτημα του Οικουμενικού Πατριαρχείου, δεν είναι ζήτημα Ελλάδας-Τουρκίας, είναι ζήτημα Ευρώπης-Τουρκίας και δουλέψαμε όλοι μαζί για να γίνει ζήτημα Ευρώπης-Τουρκίας. Είναι κριτήριο για το αν η Τουρκία θα γίνει αποδεκτή ή όχι στην ευρωπαϊκή οικογένεια και δεν μπορεί επ’ουδενί να εξισώνεται ο θεσμός του πνευματικού ηγέτη της Ορθοδοξίας με έναν έλληνα δημόσιο λειτουργό, τον μουφτή της Θράκης, ο οποίος διορίζεται, διότι σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία είναι δικαστής, είναι δηλαδή δημόσια αρχή, σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο και αυτό είναι απαράδεκτη παρέμβαση στα εσωτερικά της χώρας μας.

Νιώθω την ανάγκη να κάνω μια επισήμανση και λυπάμαι που δεν είναι εδώ η κυρία Μπακογιάννη να με ακούσει. Πιστεύω βέβαια επί της αρχής ότι το ζήτημα της σαρία που έθεσε, θα έπρεπε να συζητείται στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και όχι στην Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων. Το άκουσα το πρωί και από τον κ. Παμπούκη σε μια ωραία εκδήλωση που παρουσίαζε το βιβλίο του κ. Γκοτζιά. Η δική μου τοποθέτηση και ως Βουλευτή της περιοχής και ως ανθρώπου που μεγάλωσε με μουσουλμάνους στη Θράκη, δούλεψε μαζί τους, συνεργάστηκε μαζί τους, βιώνει μαζί τους καθημερινά, είναι ότι η φιλελεύθερη προσέγγιση στο θέμα δεν είναι η συνταγή που ακολουθούν οι εταίροι της Ε.Ε. Η φιλελεύθερη προσέγγιση στο θέμα είναι να αφήσουμε την ίδια τη μουσουλμανική μειονότητα να επιλέξει αν θα αποδεχθεί ή θα απορρίψει τη σαρία. Η Ελλάδα διαμόρφωσε διαμέσου των χρόνων μια παράδοση. Σεβάστηκε τους μουσουλμάνους και είπε ότι δεν θα εφαρμόζονται αποφάσεις του οικογενειακού ή του κληρονομικού δικαίου που βασίζονται στην σαρία, όταν αυτές προσκρούουν στο ελληνικό αστικό δίκαιο, στο ελληνικό Σύνταγμα ή στο ευρωπαϊκό δίκαιο και αυτό τηρείται απαρέγκλιτα μέχρι τώρα. Αυτό λειτούργησε παιδευτικά για τη μειονότητα, διότι οι μουσουλμάνοι Έλληνες συμπολίτες μας, κάθε φορά όταν έβγαινε μια απόφαση, η οποία προσέκρουε, ο μουφτής την προσάρμοζε και σιγά-σιγά άρχισε να δημιουργείται μια νοοτροπία πιο ευρωπαϊκή και ένα μοντέλο, αν θέλετε, το οποίο μπορούν να μιμηθούν και άλλες χώρες.

Γι' αυτό υπάρχει μετριοπάθεια στη Θράκη. Γι' αυτό υπάρχει καλή επικοινωνία της μουσουλμανικής μειονότητας όχι μόνο με την Τουρκία - που πολλές φορές προσέγγισε εθνικιστικά και, παρότι ήταν κεμαλική, τον φονταμενταλισμό ήξερε να καλλιεργεί στη Θράκη, για να δημιουργεί προβλήματα - αλλά και με τις αραβικές χώρες, διότι όλοι αναγνώρισαν το σεβασμό μας στη διαφορετική θρησκεία. Για αυτό η Ελλάδα δεν είχε ποτέ επεισόδια με αυτά τα θέματα. Μπορεί να υπήρχαν φωνές για λόγους σκοπιμότητας, αλλά επεισόδια για αυτά τα θέματα, όπως ζήσαμε στη Βρετανία, στην Αμερική, στη Γερμανία, στη Γαλλία, δεν ζήσαμε στην Ελλάδα. Είναι πιο προωθημένο το ελληνικό μοντέλο. Εάν, λοιπόν, πρέπει να γίνει μια αναπροσαρμογή, το φιλελεύθερο και δημοκρατικό είναι όχι να πάρουμε εμείς την ευθύνη και να καταργήσουμε την πίστη των άλλων, αλλά να τους αφήσουμε να αυτοπροσδιοριστούν, όπως προβλέπουν οι διεθνείς συνθήκες και μόνοι τους να καθορίσουν τη δική τους θέση.

Συμφωνώ απόλυτα με την προσπάθεια που γίνεται στον τομέα της οικονομικής διπλωματίας. Για να είμαι ειλικρινής, όμως, περίμενα συγκεκριμένα αποτελέσματα μετά τη δουλειά που είχε προηγηθεί τα προηγούμενα χρόνια. Έχουμε εκκρεμότητες. Τι γίνεται με τη δεύτερη γέφυρα στον Έβρο, που θα αυξήσει το εμπόριο, την οποία ήθελε και η Τουρκία, τη θέλαμε και εμείς και υπογράψαμε την απόφαση για την υλοποίηση της, αλλά δεν προχωρά; Τι γίνεται με τη σύνδεση του λιμένος Αλεξανδρούπολης με την Ίμβρο και το Τσανάκκαλε, που εμείς τη θέλαμε με την Ίμβρο και το Τσανάκκαλε και η Τουρκία την ήθελε μόνο με το Τσανάκκαλε, για να αποφύγει την απευθείας σύνδεση με την Ίμβρο, διότι και εκεί υπάρχει αναγνωρισμένη μειονότητα και υπήρχαν προκαταλήψεις όλα τα προηγούμενα χρόνια;

Εν πάση περιπτώσει, οι οικονομικές σχέσεις, στις οποίες όλοι πιστεύουμε, και περνούν και μέσα από την οικονομική διπλωματία, αλλά και μέσα από την ενεργειακή διπλωματία, που τα τελευταία χρόνια εκτιμώ ότι πήγε καλά, χάρη σε όλες τις κυβερνήσεις, υπακούουν και αυτές σε συμβολισμούς και δεν είναι καλός ο συμβολισμός, κ. Υπουργέ, την ημέρα που υπάρχει αυτό το κλιμάκιο, με επικεφαλής τον Τούρκο Πρωθυπουργό εδώ, να ανακοινώνεται το πάγωμα του αγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη και η προώθηση του ανταγωνιστικού αγωγού Σαμσούν - Τσεϊχάν, που ήταν πάντοτε η κεντρική στρατηγική επιδίωξη της Τουρκίας. Μια τέτοια εξέλιξη πετάει την Ελλάδα έξω από το γεωστρατηγικό χάρτη της περιοχής, την αφήνει στο περιθώριο της ενεργειακής διπλωματίας και της ευρωπαϊκής, αλλά και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, αποδυναμώνει τη θέση μας, ενισχύει την ανταγωνιστική θέση της Τουρκίας, χωρίς να προωθεί, παράλληλα, και τη συνεργατική λογική, την οποία όλοι θέλουμε. Τι έκανε η ελληνική Κυβέρνηση, για να αντιδράσει σε αυτήν την εξέλιξη; Έκανε κάποια επείγουσα επίσκεψη το Υπουργείο Εξωτερικών στη Μόσχα; Μίλησε με το αντίστοιχο Υπουργείο Ενεργείας ή Εξωτερικών της Μόσχας; Τι έγινε; Γιατί δεν ακούσαμε κάποια αντίδραση γι' αυτό; Αν κάνουμε τις συνδέσεις, δημιουργούνται περίεργοι συνειρμοί, τους οποίους δεν θα ήθελα ούτε να αποδεχθώ ούτε να πιστέψω. Εγώ δέχομαι ότι υπάρχουν θετικές προθέσεις και καλή βούληση από όλους σας και δεν αμφισβητώ τον πατριωτισμό κανενός εδώ μέσα, αλλά θεωρώ ότι η εξωτερική πολιτική βαθμολογείται από συγκεκριμένα μετρήσιμα αποτελέσματα, τα οποία, κατά τη συγκεκριμένη επίσκεψη, δεν είδα.

Σας λέω ότι δεν είδα, διότι ήρθε από την Τουρκία και ακούσαμε τον κ. Νταβούτογλου, μετά από λίγες μέρες, στην κοινοβουλευτική διάσκεψη, κύριε Πρόεδρε, της ευρωμεσογειακής συνεργασίας, ούτε λίγο ούτε πολύ να ελέγχει την Ελλάδα και την Κύπρο για τη μη ψήφιση του σχεδίου Ανάν, λέγοντας ότι αυτοί είναι οι επισπεύδοντες για τη λύση και εμείς είμαστε αυτοί που αντιδρούμε για τη βελτίωση των διμερών σχέσεων και ότι είναι καλή εξέλιξη, βεβαίως, οι 21 συμφωνίες - και καλώς το είπε- , αλλά την ίδια ώρα που το λέει αυτό έχει ξεχαστεί πλήρως ότι στην Κύπρο έχουμε παράνομη εισβολή και κατοχή, ωμή παραβίαση, δηλαδή, του διεθνούς δικαίου. Εάν εμείς δεν θυμίζουμε τα ισχυρά μας σημεία και εάν δεν θέτουμε επιθετικά ζητήματα, που είναι απολύτως συνδεδεμένα με το διεθνές δίκαιο και με τα εθνικά κυριαρχικά μας δικαιώματα, όπως αυτό που ακούστηκε προηγουμένως είτε για την επαναλειτουργία της Σχολής της Χάλκης είτε για τη δυνατότητα της ιθαγένειας είτε και για άλλα ζητήματα που δεν είναι της ώρας να αναλύσουμε, τότε φοβούμαι ότι αυτές οι συζητήσεις δεν θα εξαντλούνται απλά στο πεδίο των δημοσίων σχέσεων και των τηλεοπτικών ή επικοινωνιακών εντυπώσεων, αλλά θα μας σπρώχνουν και πίσω από τις κόκκινες γραμμές μας. Αυτό είναι κάτι που εμείς, ως παράταξη, δεν πρόκειται ποτέ να δεχθούμε.

Πρόσφατα Νέα
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod
18 Οκτώβριος 2020 - 12:52μμ

ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ Λ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΗΚΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΑΣ ΡΟΔΟΠΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ 

Επίσκεψη εργασίας πραγματοποιήθηκε από τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη Λ. Οικονόμου και τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας κ. Καραμαλάκη στην Κομοτηνή, συνοδεία του Βουλευτή Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδη Στ. Στυλιανίδη. 
15 Οκτώβριος 2020 - 7:11μμ

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ, ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ -ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Επιγραμματικά, διεκδικητικά και στοιχειοθετημένα, στο πλαίσιο της διακομματικής για τη Θράκη, έθεσε ο Ευριπίδης Στυλιανίδης σειρά από ζητήματα, μαζί τους δυο συναδέλφους του Βουλευτές Τάκη Χαρίτου και Ιλχαν Αχμέτ. Συγκεκριμένα ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας κατά την επίσκεψη του στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, ενημέρωσε τον Υπουργό κ. Κώστα Καραμανλή για την κατάσταση στη Ροδόπη και διεκδίκησε
14 Οκτώβριος 2020 - 2:47μμ

5 ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΡΟΔΟΠΗ ΕΘΕΣΕ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Τηλεδιάσκεψη με τους Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στην Αν. Μακεδονία και τη Θράκη και τον Περιφερειάρχη είχε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ενόψει της επίσκεψης του τις επόμενες μέρες στη Σαμοθράκη.
14 Οκτώβριος 2020 - 1:43μμ

7 ΑΞΟΝΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ

  Στη Διακομματική Επιτροπή της Βουλής για τη Θράκη κλήθηκε για ενημέρωση ο Περιφερειάρχης Αν. Μακεδονίας και Θράκης Χρήστος Μέτιος, προκειμένου να ενημερώσει για τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και το πρόγραμμα της Περιφέρειας με στόχο να ξεκολλήσει από την 11η θέση σε απορροφητικότητα κονδυλίων και να απαντήσει στις ερωτήσεις των Βουλευτών για μέτρα και στόχους του μέλλοντος. 
14 Οκτώβριος 2020 - 1:37μμ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΓΕΣ Χ. ΛΑΛΟΥΣΗ: ΠΡΟΧΩΡΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ-ΘΡΑΚΙΚΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Σημαντική συνάντηση με τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού κ.Χαράλαμπο Λαλούση είχε στο περιθώριο της ενημερωτικής Συνεδρίασης  της Επιτροπής Εξωτερικών και Άμυνας της Ελληνικής Βουλής στο ΓΕΕΘΑ, ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας. 
14 Οκτώβριος 2020 - 1:35μμ

7 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Στο πλαίσιο της Διακομματικής Επιτροπής για τη Θράκη ο Βουλευτής Ροδόπης Ευριπίδης Στ. Στυλιανίδης είχε την ευκαιρία να θέσει στον Υπουργό Ψηφιακής Σύγκλισης κ. Πιερρακάκη σειρά ζητημάτων που αφορούν την περιοχή.