Συνέντευξη στην Εφημερίδα Καθημερινή

1.Έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από την πολιτική ήττα της ΝΔ στις ευρωεκλογές. Κρίνοντας από το γεγονός ότι στο μεταξύ δεν έγινε καμία αλλαγή, πολλοί λένε ότι τελικά δεν πήρατε το μήνυμα.

Τους πολίτες δεν τους αφορούν τα πρόσωπα, αλλά οι πολιτικές που επηρεάζουν την καθημερινότητά τους. Αυτές τις πολιτικές έδωσε αυστηρές εντολές ο πρωθυπουργός να τις προχωρήσουμε γρηγορότερα, χωρίς να διστάζουμε να συγκρουσθούμε με βολεμένα κατεστημένα, προτάσσοντας το εθνικό και κοινωνικό, έναντι του μικροκομματικού και προσωπικού συμφέροντος.

 Όλοι αξιολογούμαστε διαρκώς με βάση την αποτελεσματικότητά μας. Αυτό το κάνει τώρα ο πρωθυπουργός και στο τέλος της τετραετίας ο λαός. Στον πρωθυπουργό λοιπόν ανήκουν οι αποφάσεις για τα πρόσωπα και είμαι βέβαιος ότι δε διαμορφώνονται ούτε εν θερμώ, ούτε υπό πίεση. Δεν έχει νόημα ο καθένας μας να αυτοπροβάλλεται ως σωτήρας. Ο στόχος είναι κοινός και η προσπάθεια συλλογική.


2.Μία από τις βασικές παραινέσεις του πρωθυπουργού μετά από κάθε δύσκολη περίοδο είναι η ανάγκη επιτάχυνσης του κυβερνητικού έργου. Εκτιμάτε ότι με βάση αυτή τη συγκυρία, ακόμα και εάν επιταχυνθεί το κυβερνητικό έργο μπορείτε να γυρίσετε το παιχνίδι; Στον ΟΣΕ π.χ., γιατί απαιτήθηκαν πέντε χρόνια για να αποφασίσει η κυβέρνηση την εξυγίανση; Πώς θα μπορέσετε να υλοποιήσετε μεταρρυθμίσεις σε αυτό το πολιτικό κλίμα και σε μία οριακή πλειοψηφία που στηρίζεται στην ψήφο του Αρ. Παυλίδη;

Η ταχύτητα είναι βασικό συστατικό της επιτυχίας στην εποχή μας. Ωστόσο στην καρδιά της σφοδρότερης διεθνούς οικονομικής κρίσης και με δεδομένες τις πραγματικές αντοχές της οικονομίας μας ως κυβέρνηση, οφείλουμε να ιεραρχήσουμε τις προτεραιότητές μας με βάση τη σημασία, το επείγον και την ανταποδοτικότητα της καθεμίας.

Η διοργάνωση των Ολυμπιακών αγώνων, η μεταολυμπιακή διαχείριση της αγοράς εργασίας, η εξυγίανση της ελληνικής οικονομίας, οι αποκρατικοποιήσεις της Ολυμπιακής, των λιμανιών, των τηλεπικοινωνιών κ.λ.π., η προώθηση της ενεργειακής ασφάλειας, η εφαρμογή της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης κ.α. ήταν σημαντικές πιεστικές προτεραιότητες που προηγούνταν.

Τώρα η σημαντικότερη, ίσως, μεταρρύθμιση για την οικονομία και την ανάπτυξη της χώρας είναι η εξυγίανση του ΟΣΕ, δηλαδή της πιο προβληματικής ΔΕΚΟ στην Ευρώπη. Ξεκινήσαμε και θα προχωρήσουμε αποφασιστικά επιδιώκοντας την ισχυρή συμμαχία με την ίδια την κοινωνία.


3.Πολλοί εκτιμούν ότι με δεδομένη την πρόθεση ΠΑΣΟΚ να προκαλέσει πρόωρες εκλογές το Μάρτιο θα ήταν καλύτερο για τη χώρα να ξεκαθαρίσει το πολιτικό σκηνικό με διεξαγωγή εκλογών το Σεπτέμβριο. Μήπως κι εσείς περνάτε τη μεταρρύθμιση στον ΟΣΕ από τα θερινά γιατί πιθανολογείτε κάλπες το φθινόπωρο;

Η μεταρρύθμιση στον ΟΣΕ είναι εθνική αναγκαιότητα που δεν μπορεί να υποταχθεί σε τακτικιστικές κομματικές σκοπιμότητες. Είναι στρατηγική επιλογή που αφορά όλες τις κυβερνήσεις, όλα τα κόμματα, ολόκληρο τον ελληνικό λαό. Η αδράνεια και ο φόβος μόνο καταστροφικά μπορεί να λειτουργήσουν τόσο για το Σιδηρόδρομο, όσο και για την εθνική οικονομία, τόσο για τους εργαζόμενους, όσο και για το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας. Όταν ο ΟΣΕ χρωστάει 9 δις και στοιχίζει 2 εκατομμύρια την ημέρα για τους Έλληνες πολίτες, δηλαδή 3.000 ευρώ για την κάθε ελληνική οικογένεια, όταν έχει αναλογία εσόδων – εξόδων 1/8, απαξιωμένα δίκτυα και χαμηλής ποιότητας υπηρεσίες, τότε είναι βέβαιο ότι κάτι δυναμικό πρέπει να γίνει και αυτό πράττουμε.

Συγκεκριμένα:

Αναδιοργανώνουμε τον Όμιλο ανεξαρτητοποιώντας την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ. Μειώνουμε τις πέντε εταιρίες σε τρεις. Εφαρμόζουμε πρόγραμμα Μισθωτής Εφεδρείας για 3.000 εργαζόμενους. Εξυγιαίνουμε πλήρως την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υλοποιώντας μία σειρά αυστηρών πολιτικών: τιμολογιακή (αύξηση και έλεγχος εισιτηρίων), δρομολογιακή (συγχώνευση δρομολογίων), εμπορευματική (προσέλκυση πελατών και έλεγχος εκπτώσεων σπατάλης και διαφθοράς), εμπορική πολιτική (επέκταση υπηρεσιών και νέα έσοδα).

Συνεχίζουμε την αναπτυξιακή προσπάθεια της ΕΡΓΟΣΕ με την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας, την εφαρμογή προγραμμάτων Συμπράξεων Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα, την πλήρη απορρόφηση κοινοτικών και άλλων πόρων, ώστε το δίκτυό μας να εκσυγχρονίζεται και να απλώνεται γρήγορα και ανταποδοτικά.

Στόχος μας είναι η άρση του σιδηροδρομικού αποκλεισμού της ελληνικής περιφέρειας, η επανασύνδεση με τους διεθνείς σιδηροδρομικούς άξονες, με τα λιμάνια, τις Βιομηχανικές Περιοχές. Η ανάδειξη του σιδηροδρόμου σε ποιοτικού, γρήγορου, ασφαλούς, οικολογικού και κοινωνικού μέσου. Η Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει σημαντικό διεθνές εμπορευματικό και διαμετακομιστικό κέντρο συνδυασμένων μεταφορών. Το πιστεύουμε και εργαζόμαστε για αυτό.


4. Είσασταν ο βασικός εκφραστής του διλλήματος «Καραμανλής ή Χάος» το ποίο επικρίθηκε από πολλούς. Σήμερα, πολλοί εκτιμούν ότι το πολιτικό δίλημμα για το χώρο της κεντροδεξιάς θα είναι «Καραμανλής ή ΛΑΟΣ»

Μετά από δυο νίκες σε εθνικές εκλογές, δύο νίκες σε Ευρωεκλογές και τρεις νίκες σε Νομαρχιακές και Δημοτικές εκλογές είναι σαφές ότι Καραμανλής και λαός πάνε μαζί.


5. Ο προκάτοχος σας είχε ανακοινώσει φιλόδοξο σχέδιο σύμφωνα με το οποίο 2 εκατ. Νοικοκυριά θα διασυνδέονταν απευθείας με το διαδίκτυο μέσω δικτύων οπτικών ινών έως το 2013. Την ίδια στιγμή εκφράζονται αντιρρήσεις και επιφυλάξεις από πλευράς ΟΤΕ που υποστηρίζει ότι η κυβερνητική εξαγγελία τον «εμποδίζει» να αναπτύξει δικές του λύσεις γρήγορης πρόσβασης στο διαδίκτυο λόγω προφανών κινδύνων (προοπτικών) επικαλύψεων, αλλά και ότι είναι έξω από τις ανάγκες της χώρας και συνδρομητών. Ο ΟΤΕ θεωρεί ότι πρέπει να πάμε σε μια πιο μετρημένη λύση προϋπολογισμού 450 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία δικτύου οπτικών ινών που θα φτάνει έως το ΚΑΦΑΟ (VDSL). Τι θα γίνει τελικώς;

Οι «λεωφόροι της πληροφορίας» δεν είναι δυνατόν να καταλήγουν στα «μονοπάτια του χαλκού». Η εφαρμογή του προγράμματος «Οπτική ίνα στο σπίτι» (Fiber to the home) είναι μια πρωτοποριακή πολιτική που δεσμευτικά ανακοίνωσε ο Κώστας Καραμανλής και θα εφαρμοσθεί. Το ιδιαίτερο περίπλοκο νομικά και τεχνικά νομοσχέδιο ετοιμάζεται πυρετωδώς. Θα δοθεί σύντομα σε δημόσια διαβούλευση. Θα συμβουλευτούμε την ΕΕΤΤ. Θα συζητήσουμε και με τον ΟΤΕ. Θα διαβουλευθούμε με όλους τους παρόχους και θα συνεννοηθούμε με την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Τα σημαντικό αυτό έργο που θα κοστίσει 2,1 δις ευρώ και θα υλοποιηθεί με Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ο σύγχρονος εξηλεκτρισμός της χώρας. Είναι το πέρασμα της Ελλάδας στον Κόσμο που έρχεται. Η πρόσκληση μας για συμμετοχή απευθύνεται προς όλους, τόσο προς τον ΟΤΕ, όσο και προς τους άλλους επενδυτές.


6. Η χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς παραμένει περιορισμένη, με την επιβατική κίνηση να κινείται γύρω στο 35%. Ο στόχος που έχει τεθεί προ 4ετίας 50% μετακινήσεων με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δεν έχει επιτευχθεί. Τα δρομολόγια (ειδικά λεωφορείων και τρόλεϊ) είναι αναξιόπιστα σε επίπεδο χρόνου και οι επιβάτες διαμαρτύρονται για τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Τί μέτρα θα ληφθούν για την ενίσχυση της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, με δεδομένη μάλιστα την ελλιπή αστυνόμευση;

Ξεκινήσαμε ήδη καμπάνια με θέμα: «Ο κόσμος που έρχεται» όπου προβάλουμε επιθετικά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Μειώσαμε κατά 50% το κόστος του εισιτηρίου για τους άνω των 65, τους μαθητές, τους σπουδαστές ΙΕΚ και κολλεγίων ασκώντας κοινωνική και φιλολαϊκή πολιτική στην καρδιά της κρίσης.
Τη Δευτέρα οργανώνουμε διαβούλευση μαζί με τον ΟΑΣΑ, με συμμετοχή της επιστημονικής κοινότητας, του Δημάρχου Αθηναίων και όλων των Δημάρχων του λεκανοπεδίου για την αναμόρφωση του Συστήματος Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών. Στόχος μας είναι η οικολογική προσέγγιση δηλαδή η στροφή στα οικολογικά μέσα σταθερής τροχιάς. Κάθε λεωφορείο της ΕΘΕΛ να ξεκινά και να τελειώνει τη διαδρομή του σε σταθμό μέσου σταθερής τροχιάς (Τρόλεϊ, Τραμ, Μετρό) ώστε να αποφορτισθεί το κέντρο και να διασφαλιστούν πόροι και μέσα για την ανάπτυξη των διαδημοτικών και ενδοδημοτικών συγκοινωνιών, παράλληλα με τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.


7. Οι σημαντικές αυξήσεις στα κόμιστρα των ταξί, συνοδεύτηκαν από εξαγγελίες για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Αυξήσεις είδαμε, υπηρεσίες βελτιωμένες ακόμη δεν έχουμε δει τη στιγμή μάλιστα που έχει επιτραπεί η είσοδος τους σε ορισμένες λεωφορειολωρίδες, παρεμποδίζοντας ουσιαστικά την κυκλοφορία του μέσου με το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά. Μήπως πρόκειται για μια κίνηση με μοναδικό αποτέλεσμα την πριμοδότηση των αυτοκινητιστών ταξί σε βάρος των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς;

Τα ταξί είναι μέσο ειδικής μεταφοράς. Ο εξορθολισμός του κομίστρου τους με την παράλληλη μείωση 50% των εισιτηρίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για ειδικές κατηγορίες επιβατών επιτυγχάνει δυο παράλληλους στόχους. Πρώτον, κινητροδοτεί την ταχύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών ταξί γιατί η αύξηση της ταρίφας συνδέεται με την ταχύτητα μεταφοράς.

Τα ταξί για να πετύχουν καλύτερες τιμές επιλέγουν γρηγορότερες διαδρομές αποφορτίζοντας της κεντρικές αρτηρίες και αυτό είναι οικολογικά συμφέρον. Άρα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κινούνται γρηγορότερα εξυπηρετώντας περισσότερους πελάτες με φθηνότερο κόμιστρο.

Εμείς παρακολουθούμε την παραβατικότητα των ταξί και την βελτίωση των υπηρεσιών τους. Έχουμε μετρήσει μαζί με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο ήδη τις ροές κίνησης στις τρεις λεωφορειολωρίδες που τους είχαμε επιτρέψει την είσοδο προσωρινά. Με βάση τα τελικά συμπεράσματα θα παρθούν και οι σχετικές αποφάσεις. Κριτήριό μας είναι το συμφέρον του επιβάτη.


8. Περιμένετε προβλήματα από τη μετάβαση του έργου της Ολυμπιακής στη νέα εταιρία τον Οκτώβριο; Αν έχουν λυθεί τα διαδικαστικά ζητήματα που αφορούν τους εργαζομένους;

Είναι σε εξέλιξη διαρκώς συζητήσεις μεταξύ του Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών με τους εργαζομένους καθώς και του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών με τα Υπουργεία Απασχόλησης και Οικονομίας. Έχουμε προετοιμάσει σχεδόν όλες τις συμφωνημένες νομοθετικές ρυθμίσεις καθώς και όλες τις κοινές υπουργικές αποφάσεις. Σύντομα θα ολοκληρωθεί κάθε θεσμική πρωτοβουλία για την ομαλή μετάβαση στη νέα κατάσταση. Τηρούμε απόλυτα τις δεσμεύσεις μας.


9. Πως θα προχωρήσει η αποκρατικοποίηση των ΕΛΤΑ μετά και την αποτυχία του προηγούμενου διαγωνισμού;

Πριν λίγες μέρες συμφωνήσαμε με το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών την συμμετοχή των ΕΛΤΑ στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου. Αυτό είναι πολύ σημαντικό βήμα για το μέλλον. Δε θα αιφνιδιάσουμε κανένα. Με ευθύνη και ρεαλισμό θα αποφασίσουμε τις επόμενες κινήσεις μας, ώστε να μπορούμε να σταθούμε ανταγωνιστικά εντός του νέου περιβάλλοντος, που θα δημιουργηθεί μετά την απελευθέρωση των ταχυδρομείων το 2013.


10. Με δεδομένο ότι τα δυο μεγάλα θέματα του Υπουργείου έχουν δρομολογηθεί (ΟΣΕ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ) τι προγραμματίζετε από εδώ και στο εξής, θεωρείτε ότι το συγκεκριμένο Υπουργείο έχει πλέον αντικείμενο;

Τις μεγάλες αλλαγές δεν αρκεί μόνο να τις διακηρύττει κανείς. Πρέπει να έχει το τσαγανό να τις κάνει πράξη. Συχνά αυτό είναι πιο δύσκολο, παρότι δεν προβάλλεται τόσο πολύ.

Στην Ο.Α. είμαστε στη φάση της έμπρακτης ολοκλήρωσης. Στον ΟΣΕ τώρα ξεκινήσαμε τις επώδυνες αλλά αναγκαίες αλλαγές. Θα κρινόμαστε συνεχώς απ’ τους δεσμευτικούς στόχους που θέσαμε.

Μπροστά μας έχουμε σημαντικές μεταρρυθμίσεις ακόμα. Με κορυφαία αυτή της «Οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι» (Fiber to the home) που θα οδηγήσει την Ελλάδα στον Κόσμο που έρχεται εισάγοντας νέες εφαρμογές (τηλεκπαίδευση, τηλεϊατρική, τηλεμπόριο, τηλεπικοινωνίες, τηλεδιοίκηση κ.α.) που αίρουν την γεωγραφική και κοινωνική απομόνωση και διασφαλίζουν ίσες ευκαιρίες για όλους τους Έλληνες.


Δημοσιέυθηκε στην εφημερίδα Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ στις 28/6/2009.
Πρόσφατα Νέα
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod
27 Οκτώβριος 2020 - 2:36μμ

ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΙΛΗΣΕ Ο Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ 

Με τη συμμετοχή της Υπουργού Ενέργειας της Κύπρου και καθηγητών από διάφορα μέρη του κόσμου και υπό το συντονισμό του Καθηγητή της Νομικής Αθηνών Θ. Φορτσακη και του καθηγητή Νομικής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου Ν. Κουλούρη, ξεκίνησε τη λειτουργία του με τηλεδιάσκεψη το νεοσύστατο Ινστιτούτο Ενεργειακής Πολιτικής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου.
18 Οκτώβριος 2020 - 11:52πμ

ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ Λ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΗΚΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΑΣ ΡΟΔΟΠΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ 

Επίσκεψη εργασίας πραγματοποιήθηκε από τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη Λ. Οικονόμου και τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας κ. Καραμαλάκη στην Κομοτηνή, συνοδεία του Βουλευτή Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδη Στ. Στυλιανίδη. 
15 Οκτώβριος 2020 - 6:11μμ

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ, ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ -ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Επιγραμματικά, διεκδικητικά και στοιχειοθετημένα, στο πλαίσιο της διακομματικής για τη Θράκη, έθεσε ο Ευριπίδης Στυλιανίδης σειρά από ζητήματα, μαζί τους δυο συναδέλφους του Βουλευτές Τάκη Χαρίτου και Ιλχαν Αχμέτ. Συγκεκριμένα ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας κατά την επίσκεψη του στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, ενημέρωσε τον Υπουργό κ. Κώστα Καραμανλή για την κατάσταση στη Ροδόπη και διεκδίκησε
14 Οκτώβριος 2020 - 1:47μμ

5 ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΡΟΔΟΠΗ ΕΘΕΣΕ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Τηλεδιάσκεψη με τους Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στην Αν. Μακεδονία και τη Θράκη και τον Περιφερειάρχη είχε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ενόψει της επίσκεψης του τις επόμενες μέρες στη Σαμοθράκη.
14 Οκτώβριος 2020 - 12:43μμ

7 ΑΞΟΝΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ

  Στη Διακομματική Επιτροπή της Βουλής για τη Θράκη κλήθηκε για ενημέρωση ο Περιφερειάρχης Αν. Μακεδονίας και Θράκης Χρήστος Μέτιος, προκειμένου να ενημερώσει για τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και το πρόγραμμα της Περιφέρειας με στόχο να ξεκολλήσει από την 11η θέση σε απορροφητικότητα κονδυλίων και να απαντήσει στις ερωτήσεις των Βουλευτών για μέτρα και στόχους του μέλλοντος. 
14 Οκτώβριος 2020 - 12:37μμ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΓΕΣ Χ. ΛΑΛΟΥΣΗ: ΠΡΟΧΩΡΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ-ΘΡΑΚΙΚΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Σημαντική συνάντηση με τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού κ.Χαράλαμπο Λαλούση είχε στο περιθώριο της ενημερωτικής Συνεδρίασης  της Επιτροπής Εξωτερικών και Άμυνας της Ελληνικής Βουλής στο ΓΕΕΘΑ, ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας.