Στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Συστήσαμε ειδική επιτροπή για τη ορθολογική διαχείριση του προσωπικού και την έγκαιρη διανομή των σχολικών βιβλίων
Το σχολικό έτος 2008-2009 ολοκληρώσαμε πιο γρήγορα από κάθε άλλη χρονιά τις διοικητικές πράξεις για την κάλυψη των λειτουργικών κενών στα σχολεία (μεταθέσεις, αποσπάσεις, διορισμούς) με αποτέλεσμα η έναρξη της σχολικής περιόδου να βρει πανέτοιμες τις σχολικές μονάδες και να περιοριστούν στο ελάχιστο οι χαμένες διδακτικές ώρες.
Σεβόμενοι τον οικογενειακό προγραμματισμό των μονίμων εκπαιδευτικών ολοκληρώσαμε τις τοποθετήσεις τους ήδη από τον Ιούνιο ώστε να ξέρουν πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές σε ποια σχολική μονάδα θα υπηρετήσουν το Σεπτέμβριο.
Σε συνεργασία με τον ΟΕΔΒ διανείμαμε τα σχολικά βιβλία στις σχολικές μονάδες πριν από την έναρξη του σχολικού έτους.
Εφαρμόσαμε για πρώτη φορά το θεσμό της υποχρεωτικές νηπιακής εκπαίδευσης απορροφώντας όλα τα νήπια και το μεγαλύτερο μέρος των προνηπίων που επιθυμούσαν να φοιτήσουν στο δημόσιο νηπιαγωγείο.
Επεκτείναμε το θεσμό του ολοήμερου σχολείου.
Ενισχύσαμε και επεκτείναμε το θεσμό των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ιδρύοντας νέα Κέντρα σε όλη την Ελλάδα.
Ενισχύσαμε την Επαγγελματική Εκπαίδευση με αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση των μαθητών των ΕΠΑΛ και των ΕΠΑΣ
Μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς ψηφίστηκε ο πρώτος ολοκληρωμένος νόμος για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση που καθιστά υποχρεωτική την εκπαίδευση για τα ΑμεΑ. Μετεξελίσσει το εκπαιδευτικό μοντέλο μας από κατηγορικό σε ενταξιακό. Καθιστά το γονιό συνεργάτη του εκπαιδευτικού στην παρακολούθηση του παιδιού του. Αναβαθμίζει και καθιστά διαρκή την αξιολόγηση των ΑΜΕΑ από τα αναβαθμισμένα ΚΕΔΔΥ. Για βαρύτερα περιστατικά αναπτύξαμε ειδικά σχολεία όλων των βαθμίδων. Προσλάβαμε ειδικό επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό. Στόχος οι ίσες ευκαιρίες διά βίου μόρφωσης και ένταξης σε όλα αυτά τα παιδιά που επί δεκαετίες ήταν στο περιθώριο.
Δώσαμε οριστική λύση στην πολύχρονη ομηρία των αναπληρωτών στους πίνακες με την θεσμοθέτηση του 30μήνου και του 24μήνου καθώς και τον τριπλασιασμό των εισακτέων στα ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ δίνοντας διέξοδο σε χιλιάδες νέους εκπαιδευτικούς που ήταν επί χρόνια εγκλωβισμένοι στην αναπλήρωση και την ωρομισθία.
Εισάγαμε το θεσμό του «Εξυπνου Σχολείου» :Σύγχρονα, Βιοκλιματικά, Οικολογικά κτίρια που θα ενσωματώνουν όλα τα σύγχρονα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας, χρήση εναλλακτικών πηγών και οικολογικών υλικών κ.λπ. Ώστε αυτά να αποτελούν υποδειγματικό χώρο λειτουργίας της παιδαγωγικής διαδικασίας. Εστάλησαν πρότυπες μελέτες που διαμορφώθηκαν μαζί με 5 Πολυτεχνεία, τη συμβολή του ΤΕΕ και του ΚΑΠΕ, σε όλες τις νομαρχίες, οι οποίες ελαφρύνουν οικονομικά, ενοποιούν μορφολογικά και προωθούν πρακτικά την κατασκευή σύγχρονων βιοκλιματικών, οικολογικών σχολείων μέσω του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων σε όλη τη χώρα
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. To 2008 για πρώτη φορά η εισαγωγική επιμόρφωση από τα ΠΕΚ των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και των αναπληρωτών, ολοκληρώθηκε πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
Θεσμοθετήσαμε ειδικό επίδομα 105 Ευρώ για τους διοικητικούς υπαλλήλους της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΥΠΕΠΘ
Αυξήσαμε την ωριαία αποζημίωση από 9,62 σε 10 Ευρώ για το 2009, 11 Ευρώ το 2010 και 12 Ευρώ το 2011
Δρομολογήσαμε τη διανομή 110.000 Η/Υ στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσα από το ΕΠΕΑΕΚ
Ενισχύσαμε τη μηχανοργάνωση του ΥΠΕΠΘ με την ενίσχυση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και την εφαρμογή του e-data center, για πρώτη φορά οι αιτήσεις μεταθέσεων των εκπαιδευτικών υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά, οι εκπαιδευτικοί ενημερώνονται με sms στο κινητό τους για την περιοχή διορισμού τους.
Καταθέσαμε ολοκληρωμένη πρόταση για την αλλαγή του οργανισμού του ΥΠΕΠΘ
Πετύχαμε την έναρξη της ΠΔΣ παράλληλα με την έναρξη του Σχολικού Έτους για την ουσιαστική υποβοήθηση των αδυνάτων μαθητών
Επισκεφτήκαμε 42 νομούς της χώρας για να επιλύσουμε από κοντά τα τοπικά προβλήματα της εκπαίδευσης, εγκαινιάζοντας εκατοντάδες νέα σχολεία.