Μεταφορές

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει προχωρήσει στην επίλυση του χρονίζοντος ζητήματος της Ολυμπιακής.

Ολοκληρώθηκε το σχεδιο για την ανασυγκρότηση του ΟΣΕ και την προσαρμογή του στη νέα πραγματικότητα των μεταφορών. Στόχος ήταν η αναβάθμιση και επέκταση των σιδηροδρομικών δικτύων τόσο για τις μετακινήσεις των πολιτών όσο και για τις μεταφορές εμπορευμάτων, ώστε να βελτιωθούν οι υπηρεσίες που παρέχονται στο κοινωνικό σύνολο.. Προβλέφθηκε η λειτουργία Εμπορευματικών Κέντρων και η ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών, η σιδηροδρομική σύνδεση δηλαδή των Κέντρων με λιμάνια και βιομηχανικές ζώνες.

Προχώρησαν οι απαραίτητες κατασκευές για τη λειτουργία του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο και προγραμματίστηκε η κατασκευή αντίστοιχου και στη Θεσσαλονίκη.

Στον άξονα Αθήνα –Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκαν έργα που μετά την ολοκλήρωση τους με ηλεκτροκίνηση και τηλεδιοίκηση η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη διαρκεί λιγότερο από 3 ώρες και 30 λεπτά.

Έναρξη διαβούλευσης με τους ΟΤΑ για την αναμόρφωση του δικτύου συγκοινωνιών του Λεκανοπεδίου.
Έγιναν πραγματικότητα οι «πράσινες» μετακινήσεις με 320 νέα αντιρρυπαντικά οχήματα στις αστικές συγκοινωνίες, 200 λεωφορεία φυσικού αερίου, 20 ηλεκτρικά λεωφορεία, την πιλοτική εφαρμογή υβριδικών και τεχνολογίας υδρογόνου λεωφορείων, και με την κατασκευή ποδηλατοδρόμων.

Στηρίξαμε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες με τη μείωση του εισιτηρίου στα μέσα μαζικής μεταφοράς για νέους, μαθητές, σπουδαστές και πολίτες άνω των 65 ετών.

Σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες ΚΤΕΛ «παγώσαμε» την τιμή των εισιτηρίων για όλη την Ελλάδα.

Αναστείλαμε την καταβολή τελών χρήσης αεροδρομίου σε όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, με σκοπό την τόνωση της τουριστικής κίνησης και την ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας.

Αναβαθμίσαμε τις υπηρεσίες των ταξί με την υπογραφή νέου κανονισμού λειτουργίας και τον εξορθολογισμό του κομίστρου τους.