Ο Ευριπίδης Στυλιανίδης απαντά σε όλα

Δημοσιεύθηκε στις 12/02/2010 στην εφημερίδα "Ο ΧΡΟΝΟΣ" στη δημοσιογράφο Μελαχροινή Μαρτίδου.

Η οποιαδήποτε μεταβολή στον κάθετο άξονα, περιέχει τον κίνδυνο να ακυρώσει το έργο με συνέπειες για τους ίδιους τους κατοίκους.
Η ανακίνηση του ζητήματος για το Βατοπαίδι από το ΠΑΣΟΚ, το φορτώνει με το βάρος της απόδειξης και θα δούμε στο τέλος το αποτέλεσμα αυτής της τακτικής.
Ο προαστιακός της Θράκης είναι δικαίωμα μιας περιοχής για φθηνή μετακίνηση και όχι έργο για παιχνίδια παρασκηνίου.
Ξαναμαζεύω κοντά μου τα επιτελεία στα τρία υπουργεία που έχω διατελέσει, συντηρώντας μια σχέση ζωής, η οποία αναδείχτηκε μέσα από κοινές προσπάθειες και αποτελέσματα για τον τόπο.

Στην Κομοτηνή βρίσκεται ο Ευριπίδης Στυλιανίδης, ξεκλέβοντας κάποιες ώρες από την υπερφορτωμένη κοινοβουλευτική του παρουσία και λόγω εξεταστικών επιτροπών, με την οικογένειά του απολαμβάνει το τριήμερο της αποκριάς αλλά συγχρόνως βλέπει και τους κατοίκους της Ροδόπης συζητώντας για τα προβλήματά τους.

Μια καλή ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί του μια και είναι πηγή πληροφοριών ιδιαίτερα αυτή την περίοδο που έργα τα οποία ο ίδιος εξήγγειλε και προγραμμάτισε φαίνεται ότι, άλλα παίρνουν διαφορετικό δρόμο από τον αρχικό σχεδιασμό και άλλα δείχνουν να σταματάνε. Όλα τα ζητήματα καυτά και ουσιαστικά.

Κύριε Στυλιανίδη θα θέλαμε να ξεκινήσουμε την κουβέντα μας με το θέμα που ανακύπτει και έχει να κάνει με την διερευνητική χάραξη για τον κάθετο άξονα Κομοτηνής-Νυμφαία-Κίρτζαλι. Ένας άξονας ο οποίος ήταν οριοθετημένος αλλά όλα αυτά με τα νέα δεδομένα ίσως αλλάξουν;

-Αυτό είναι ένα στρατηγικής σημασίας έργο, όχι μόνο για την περιοχή μας αλλά και για ολόκληρη την Ελλάδα, διότι αξιοποιεί την ευρωπαϊκή ενδοχώρα που δημιουργήθηκε μετά την ένταξη της Βουλγαρίας στην Ε.Ε.. Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό γύρω στα 85 εκατομμύρια, μετά από διαβουλεύσεις που έγιναν αλλά και παρέμβαση του συμβουλίου επικρατείας οριστικοποιήθηκε η υφιστάμενη χάραξη παρακάμπτοντας τους δύο οικισμούς και χωρίς να παρεμβαίνει στο οικοσύστημα και μέχρι τώρα έχει υλοποιηθεί το μεγαλύτερο και το ποιο δύσκολο κομμάτι του έργου, το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης προέβλεπε ότι θα πρέπει να τελειώσει τέλος του 2010 με αρχές του 2011. Εκτιμώ ότι οι εργασίες πάνε καλά και η εταιρία έχει δουλέψει θα έλεγα υποδειγματικά μέχρι τώρα.

Όσον αφορά την παράκαμψη της Καρυδιάς, τι συμβαίνει σ’ εκείνο το κομμάτι;

-Ο φόβος ο οποίος εγώ διατυπώνω, με σεβασμό στην άποψη των ανησυχούντων κατοίκων, είναι ότι υπάρχει κίνδυνος η οποιαδήποτε μεταβολή να ακυρώσει το έργο με συνέπειες για τους ίδιους τους κατοίκους. Διότι αν ξεκινήσουμε τώρα την μελέτη, μιας εναλλακτικής χάραξης, στην οποία θα χρειάζονται πολλές απαλλοτριώσεις, είναι αβέβαιο αν θα υπάρχουν τα λεφτά για να πληρωθεί η νέα χάραξη. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι αναστατώσεις θα δημιουργηθούν όσον αφορά το νομικό κομμάτι, δηλαδή προσφυγές στο συμβούλιο της επικρατείας και τα λοιπά. Επειδή αυτό μπορεί να καθυστερήσει, αντιλαμβάνεστε ότι αν ολοκληρωθεί ο σταθμός και ο υπόλοιπος δρόμος, όλος ο φόρτος ο μεταφορικός θα διέρχεται μέσα από το υφιστάμενο δίκτυο το οποίο περνάει μέσα από τα χωριά, δηλαδή θα έχουμε κάνει μια τρύπα μέσα στο νερό. Θα έχουμε επιστρέψει στην αρνητική εκείνη πρόταση η οποία ξεσήκωσε τους κατοίκους, τους οποίους εμείς ακούσαμε και αναζητήσαμε τότε την εναλλακτική λύση η οποία και διαμορφώθηκε. Διατυπώνω λοιπόν την επιφύλαξη και τον φόβο, διότι ο δρόμος αυτός πρέπει να ολοκληρωθεί όπως είχε οριστικοποιηθεί, να τελειώσει γρήγορα, για να επιφέρει οικονομικά αποτελέσματα στην περιοχή χωρίς να αναστατώσει ούτε το οικοσύστημα, ούτε την ησυχία των δύο οικισμών.

Αυτό γιατί γίνεται; Εξυπηρετεί κάποια σκοπιμότητα;

-Δεν ξέρω, αυτό πρέπει να το ρωτήσετε σε αυτούς που κινούν το ζήτημα, εγώ διατυπώνω μια άποψη γνωρίζοντας την Ελληνική πραγματικότητα και βλέποντας τους κινδύνους που υπάρχουν μπροστά μας. Σε κάθε περίπτωση, από κάθε απόφαση, υπάρχουν οι δυσαρεστημένοι και οι ευχαριστημένοι. Το σύνολο της περιοχής εκτιμώ ότι από αυτό τον δρόμο θα ικανοποιηθεί και διατυπώνω και έναν φόβο, μην εγκλωβιστούν οι ίδιοι οι κάτοικοι στις συνέπειες της λάθος επιλογής στην οποία ίσως τους ωθούν κάποιοι ίσως για να πάρουν πέντε ψήφους παραπάνω.

Μετέχετε στην εξεταστική επιτροπή για την διερεύνηση του σκανδάλου του Βατοπαιδίου, ενώ είχε ξαναγίνει αυτή στην προηγούμενη διερεύνηση. Ποιο είναι το κλίμα και πως βλέπετε να κινούνται οι διαδικασίες;

-Έχουμε κάνει μόλις δύο συνεδριάσεις γιατί αναδείξαμε από την πρώτη στιγμή την προχειρότητα της κοινοβουλευτικής ομάδος του ΠΑΣΟΚ και θα είμαι πολύ συγκεκριμένος. Η προηγούμενη επιτροπή έκανε εξαιρετική δουλειά, διακομματικά, κατάφερε να εξετάσει 122 μάρτυρες, να συνεδριάσει 250 ώρες και να παράξει 13.000 σελίδες πρακτικών. Κατέληξε σε ένα συμπέρασμα το οποίο αναγνώριζε πολιτικές ευθύνες σε διάφορα πρόσωπα, δεν στοιχειοθετούσε όμως ποινικές ή άλλες ευθύνες για πολιτικά πρόσωπα. Για μη πολιτικά πρόσωπα η υπόθεση είναι στα χέρια της δικαιοσύνης την οποία εμπιστευόμαστε. Η ανακίνηση του ζητήματος από το ΠΑΣΟΚ, το φορτώνει με το βάρος της απόδειξης, δηλαδή το ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να αποδείξει ποιοι είναι οι πρόσθετοι λόγοι που το οδηγούν να ανακινήσει την συγκεκριμένη επιτροπή, προέκυψαν ζητήματα που δεν εξετάστηκαν; Προέκυψαν ζητήματα που δεν τα ξέραμε και αποδεικνύουν κάτι διαφορετικό; Ή απλώς χρησιμοποιείται η εξεταστική ως εργαλείο αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης από τα καθημερινά προβλήματα και από την κρίσιμη κατάσταση της οικονομίας;

Ήταν βέβαια και μια δέσμευση τους, οι δύο εξεταστικές για την Siemens και το Βατοπαίδι

εξεταστική για την Siemens αντιλαμβάνομαι ότι έπρεπε να γίνει, κατά την γνώμη τους. Αυτό το σέβομαι, η εξεταστική για το Βατοπαίδι έχει σημασία να γίνει μόνο εάν είναι σε θέση το ΠΑΣΟΚ να φέρει πρόσθετα στοιχεία. Τώρα από εκεί και μετά αυτό θα το δούμε, αν θα τα φέρει ή όχι, εμείς είμαστε ανοιχτοί και θέλουμε διαφάνεια πλήρη. Στην πρώτη όμως συνεδρίαση εμφανίστηκαν δύο βουλευτές συνάδελφοι οι οποίοι είχαν εξεταστεί ως μάρτυρες κατά την πρώτη εξεταστική, να συμμετέχουν ως κριτές, κριτές των όσων είπαν, αυτό σύμφωνα με τον κανονισμό της Βουλής και σύμφωνα με τον κώδικα ποινικής δικονομίας τον οποίο παραπέμπει ο κανονισμός της βουλής, είναι ασύμβατο. Εμείς θέσαμε ζήτημα για να προστατέψουμε το κύρος και την αξιοπιστία της επιτροπής, υπήρξαν στην αρχή κάποιες πολιτικές αντιδράσεις, ζητήθηκε η γνωμάτευση του επιστημονικού συμβουλίου της βουλής, η οποία νομίζω ότι μας δικαίωσε και βεβαίως αναγκάστηκαν σε αυτοεξαίρεση οι δύο συνάδελφοι και τώρα ξεκινούμε κανονικά την διαδικασία στην οποία με το καλημέρα σας εγώ χθες, είπα ότι το πρώτο θέμα που πρέπει να τεθεί είναι το άνοιγμα των λογαριασμών της μονής, όλων των λογαριασμών, να δούμε τι λεφτά μπήκαν, που πήγαν αυτά τα λεφτά, ώστε να ξεκαθαρίσει και αυτή η διάσταση που κάποιοι θεωρούν ότι δεν φωτίστηκε επαρκώς, εμείς δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτα, απλά οφείλω να επαναλάβω κάτι, ότι η κατοχύρωση της κυριότητος των 25.000 στρεμμάτων γης της λίμνης και των νησίδων που υπάρχουν πάνω στην λίμνη, έγινε επί ΠΑΣΟΚ με την υπογραφή του κ. Δρύ και του κ. Φωτιάδη, έγινε και η μεταβίβαση επί των ημερών τους, αν πάμε στα σχετικά υποθηκοφυλακεία θα δούμε ότι φέρουν την υπογραφή των δύο υπουργών και η πράξη της μεταβίβασης και απογραφής εκεί αλλά και η πράξη αποδοχής της γνωμοδότησης και οποιαδήποτε εκ των υστέρων ενέργεια κατά την γνώμη μου ήταν μια αμυντική κίνηση με δεδομένο ότι άλλαζε τότε η κυβερνητική κατάσταση, επομένως εμείς τις πολιτικές ευθύνες που μας αναλογούσαν τις έχουμε αναλάβει και πληρώσαμε και το πολιτικό κόστος, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και το κόμμα, δεν δέχεται να αναλάβει και τις ευθύνες που αντιστοιχούν για αυτό που είχε συμβεί επί των ημερών τους, είναι υποκριτικό και διπρόσωπο θα έλεγα αυτό.

Ανοίγει μπροστά ένας δρόμος και θα δούμε πως θα εξελιχθεί…

-Εμείς θα δουλέψουμε σε κάθε περίπτωση για να πέσει απόλυτα φως στην υπόθεση αυτή και να δούμε αν υπάρχουν κάποια πρόσθετα στοιχεία ή αν απλώς ταλαιπωρείται το κοινοβούλιο και προσβάλλεται αν θέλετε η δουλειά των συναδέλφων όλων των κομμάτων που είχαν συστηματικά εργαστεί για το ζήτημα, όλο το προηγούμενο διάστημα.

Ένα θέμα που προέκυψε, με απαντήσεις, ερωτήσεις και ερωτηματικά και από τον τύπο και από εμάς, ήταν η λειτουργία του προαστιακού, ένα έργο που φέρνει την προσωπική σας σφραγίδα θα λέγαμε.

προαστιακός της Θράκης είναι ένα αναπόσπαστο κεφάλαιο του εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού για την εξυγίανση και την ανάπτυξη του ΟΣΕ.

Ως θεσμός, ο προαστιακός εφαρμόσθηκε με επιτυχία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και ως περιφερειακός σιδηρόδρομος σε Πελοπόννησο και Θεσσαλία και έλυσε σημαντικά προβλήματα κυρίως μεσαίων και φτωχών εισοδημάτων, γιατί το τρένο είναι γρήγορο μέσο, ασφαλές και φτηνό. Εμείς τότε είχαμε εντάξει και την Θράκη υλοποιώντας τον εθνικό χωροταξικό σχεδιασμό όπως εγκρίθηκε από την Βουλή, δηλαδή την σύνδεση των τριών αστικών κέντρων Ξάνθης-Κομοτηνής-Αλεξανδρούπολης με δεδομένο βεβαίως ότι το τρένο που ήδη έχουμε βάλει από τον βόρειο Έβρο προς Αλεξανδρούπολη λειτουργεί με επιτυχία.

Στην απόφασή μας αυτή μας απασχόλησε το γεγονός ότι, υπάρχει το δεδομένο να μπουν διόδια στην Εγνατία και βέβαια θα ανέβει υπερβολικά το κόστος για κάποιον που θέλει να μετακινηθεί από την μια πόλη στην άλλη. Το τρένο είναι φτηνή μετακίνηση και ενοποιεί οικονομικά τις αγορές των τριών πόλεων. Παράλληλα ενοποιεί την φοιτητική ζωή και το λέω αυτό γιατί έχει σχέση με την ίδια την ζωή. Όταν τα παιδιά πηγαίνουν για να διασκεδάσουν από την μια πόλη στην άλλη με το αυτοκίνητο τους και πίνουν τα βράδια, αυξάνεται η πιθανότητα τροχαίων ατυχημάτων και απώλειας ζωών ή αρτιμέλειας κάποιων ανθρώπων, ενώ όταν το τρένο δουλεύει 24ώρες το 24ώρο, μπορεί αυτές οι μετακινήσεις να γίνονται με ασφάλεια, χωρίς να διακινδυνεύει η ανθρώπινη ζωή, όπως γινόταν μέχρι τώρα.

Επίσης είναι ένα οικολογικό μέσο, το οποίο αναδεικνύει πλευρές των τριών νομών που δεν φαίνονται από τον οδικό άξονα.

Υπήρχε μια ολοκληρωμένη πρόταση στήριξης αυτού του θεσμού, παραδείγματος χάρη να μπορούν οι πολιτιστικοί σύλλογοι να ταξιδεύουν μια φορά την εβδομάδα δωρεάν και την ζημία που θα έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από αυτό να την αναπληρώνει από την κατανάλωση στο μπαράκι του τρένου, ή να γίνει μια δυναμική εμπορική διαφήμιση στους φοιτητικούς συλλόγους ώστε να πληροφορηθούν οι φοιτητές αυτή την εναλλακτική δυνατότητα, ή να συνδυαστεί η κίνηση αυτού του τρένου με διάφορες πολιτιστικές και άλλες οικολογικές δράσεις όπως γίνεται σε άλλες περιοχές της Ελλάδος, αναφέρομαι στο τρενάκι του Πηλίου, στον Οδοντωτό των Καλαβρύτων και τα λοιπά, που μπορούν να τονώσουν τον χαρακτήρα αυτού του μέσου μαζικής μεταφοράς. Δυστυχώς, από την ώρα που έφυγα από το υπουργείο Μεταφορών και ενώ είχε γίνει αυτός ο σχεδιασμός, δεν ξεκίνησε να υλοποιείται, αντιθέτως σταμάτησε για ένα διάστημα με την πρόφαση επισκευών, η λειτουργία του προαστιακού, αυτό με οδήγησε στο να επικοινωνήσω με τον διευθύνοντα σύμβουλο ο οποίος έβγαλε απάντηση ότι δεν θέλει να το διακόψει και τα λοιπά, αλλά έκανα και σχετική ερώτηση στον αρμόδιο υπουργό, υπενθυμίζοντας του όλα αυτά και λέγοντας του ότι είναι υποχρέωση του κράτους, όπως φροντίζει την Πελοπόννησο και την Θεσσαλία, να φροντίσει και την Θράκη. Διότι στην Πελοπόννησο στα 10 εκατομμύρια που στοιχίζει η λειτουργία του τρένου, το τρένο βγάζει 1 εκατομμύριο κέρδος, δηλαδή τα 9 εκατομμύρια τα πληρώνει το κράτος, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί από αυτή την επιδοματική υποστηρικτική πολιτική να εξαιρείται επί πολλές δεκαετίες η Θράκη. Αυτό τον χαρακτήρα είχε η παρέμβαση μου και λυπάμαι που ορισμένοι τοπικοί φορείς δεν αντιλήφθηκαν την στρατηγική σημασία αυτής της κίνησης ώστε να την στηρίξουν με πάθος. Αντιθέτως βλέπω ότι κάποιοι επιδοτούν την άρνηση, λέει δεν έχει κίνηση ο προαστιακός, αυτό είναι μια πάγια τακτική όπου και αν ξεκίνησε το τρένο. Ακολούθως έγινε εμπορική διαφήμιση, έγινε ενθάρρυνση, μπήκε στη κουλτούρα των ανθρώπων και μετά δυνάμωσε ως μέσο μεταφοράς.

Να κάνουμε ένα σχόλιο για τα εσωκομματικά της Ν.Δ. Ποια είναι η στάση του Ευριπίδη Στυλιανίδη;

-Πριν πω γι’ αυτό, να σας πω ειδησεογραφικά, ότι μια πρωτοβουλία που αναπτύσσω, διπλής κατεύθυνσης, είναι πρώτα από όλα να ξαναμαζεύω κοντά μου τα επιτελεία στα τρία υπουργεία που έχω διατελέσει, έτσι λοιπόν προχθές βράδυ είχα συγκεντρωμένους στην Αθήνα τους συνεργάτες όλους, από τους εποπτευόμενους φορείς στο υπουργείο Μεταφορών, ενώ πριν από 10 ημέρες είχα φωνάξει όλη την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και αναφέρομαι όχι μόνο στην υπηρεσιακή ηγεσία αλλά και στην συνδικαλιστική ηγεσία. Τώρα επίκειται η αντίστοιχη συνάντηση με συνεργάτες στο υπουργείο Εξωτερικών. Αυτό είναι σημαντικό προσωπικά γιατί συντηρεί μια σχέση ζωής η οποία αναδείχτηκε μέσα από κοινές προσπάθειες και αποτελέσματα για τον τόπο αλλά είναι και πολιτικά ενδιαφέρον διότι μου δίδεται η δυνατότητα να γνωρίσω στους συνεργάτες μου, τους νέους τομεάρχες που έχει ορίσει ο Αντώνης Σαμαράς στους αντίστοιχους τομείς ευθύνης, ώστε να μπορούν να υποστηριχθούν οι νέοι τομεάρχες με τροφοδοτικό πληροφοριακό υλικό που θα τους δίνουν οι συνεργάτες μου και βεβαίως εγώ από την πρώτη στιγμή έχω αγκαλιάσει όλους αυτούς που ανέλαβαν να παρακολουθούν τα θέματα τα οποία έχω διαχειριστεί και τους έχω ενημερώσει εκτενώς και για τα αποτελέσματα της δουλειάς μας αλλά και για την στρατηγική που είχαμε ξεκινήσει να εφαρμόζουμε με θετικά αποτελέσματα.
Την ίδια εποχή, αυτή την περίοδο δηλαδή που διανύσαμε, μου ζητήθηκε και προετοίμασα, για τον πρόεδρο του κόμματος, δύο τεκμηριωμένες, θα έλεγα, παρεμβάσεις, μια αφορά τον Γερμανικό εκλογικό νόμο, την οποία υιοθέτησε αυτούσια και την παρουσίασε ο ίδιος στην κεντρική επιτροπή μας όπου πήρε ξεκάθαρη θέση κατά του Γερμανικού μοντέλου που πάει να εφαρμόσει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και βεβαίως τώρα κάνω μια δουλειά μαζί με μια επιστημονική ομάδα για το σύγχρονο κόμμα και πώς πρέπει αυτό να είναι και νομίζω ότι αυτό θα είναι και το διακύβευμα του συνεδρίου το οποίο με ρωτάτε. Το συνέδριο ξεκινάει στις 21 του μηνός, με μια πανηγυρική συνεδρίαση στην Αθήνα, θα ακολουθήσουν μέχρι στιγμής έχουν προγραμματιστεί τρία προ-συνέδρια και θα κλείσει με την διαδικασία των ψηφοφοριών, όπως γίνεται πάντα, περί τα τέλη Ιουνίου. Αυτό είναι το πρόγραμμα.

Θα έχουμε και μια προ-συνεδριακή στην Θράκη;

-Ακόμη δεν έχει οριστικοποιηθεί τίποτα, μόλις θα κλείσει το θέμα θα σας ενημερώσω.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Πρόσφατα Νέα
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod
27 Οκτώβριος 2020 - 3:36μμ

ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΙΛΗΣΕ Ο Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ 

Με τη συμμετοχή της Υπουργού Ενέργειας της Κύπρου και καθηγητών από διάφορα μέρη του κόσμου και υπό το συντονισμό του Καθηγητή της Νομικής Αθηνών Θ. Φορτσακη και του καθηγητή Νομικής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου Ν. Κουλούρη, ξεκίνησε τη λειτουργία του με τηλεδιάσκεψη το νεοσύστατο Ινστιτούτο Ενεργειακής Πολιτικής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου.
18 Οκτώβριος 2020 - 12:52μμ

ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ Λ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΗΚΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΑΣ ΡΟΔΟΠΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ 

Επίσκεψη εργασίας πραγματοποιήθηκε από τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη Λ. Οικονόμου και τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας κ. Καραμαλάκη στην Κομοτηνή, συνοδεία του Βουλευτή Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδη Στ. Στυλιανίδη. 
15 Οκτώβριος 2020 - 7:11μμ

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ, ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ -ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Επιγραμματικά, διεκδικητικά και στοιχειοθετημένα, στο πλαίσιο της διακομματικής για τη Θράκη, έθεσε ο Ευριπίδης Στυλιανίδης σειρά από ζητήματα, μαζί τους δυο συναδέλφους του Βουλευτές Τάκη Χαρίτου και Ιλχαν Αχμέτ. Συγκεκριμένα ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας κατά την επίσκεψη του στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, ενημέρωσε τον Υπουργό κ. Κώστα Καραμανλή για την κατάσταση στη Ροδόπη και διεκδίκησε
14 Οκτώβριος 2020 - 2:47μμ

5 ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΡΟΔΟΠΗ ΕΘΕΣΕ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Τηλεδιάσκεψη με τους Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στην Αν. Μακεδονία και τη Θράκη και τον Περιφερειάρχη είχε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ενόψει της επίσκεψης του τις επόμενες μέρες στη Σαμοθράκη.
14 Οκτώβριος 2020 - 1:43μμ

7 ΑΞΟΝΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ

  Στη Διακομματική Επιτροπή της Βουλής για τη Θράκη κλήθηκε για ενημέρωση ο Περιφερειάρχης Αν. Μακεδονίας και Θράκης Χρήστος Μέτιος, προκειμένου να ενημερώσει για τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και το πρόγραμμα της Περιφέρειας με στόχο να ξεκολλήσει από την 11η θέση σε απορροφητικότητα κονδυλίων και να απαντήσει στις ερωτήσεις των Βουλευτών για μέτρα και στόχους του μέλλοντος. 
14 Οκτώβριος 2020 - 1:37μμ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΓΕΣ Χ. ΛΑΛΟΥΣΗ: ΠΡΟΧΩΡΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ-ΘΡΑΚΙΚΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Σημαντική συνάντηση με τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού κ.Χαράλαμπο Λαλούση είχε στο περιθώριο της ενημερωτικής Συνεδρίασης  της Επιτροπής Εξωτερικών και Άμυνας της Ελληνικής Βουλής στο ΓΕΕΘΑ, ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας.