Skip to Navigation

Δηλώσεις Ευριπίδη Στυλιανίδη μετά τη συνάντηση με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών - Π.Ο.Σ.

Λέξεις κλειδιά: Σιδηρόδρομος | ΟΣΕ
« O Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος είναι ένα μέσο μαζικής και παράλληλα κοινωνικής μεταφοράς το οποίο μπορεί να συμβάλει στο να βγει από την απομόνωση η ελληνική περιφέρεια, στο να αναπτυχθεί η χώρα, στο να δημιουργηθούν νέες δυναμικές για την ελληνική οικονομία. Η απαξίωση του για πολλές δεκαετίες, τον κατέστησε δυστυχώς ουραγό σε σχέση με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό. Σήμερα, o Έλληνας πολίτης πληρώνει πάνω από δύο εκατομμύρια ευρώ για να λειτουργεί ένας σιδηρόδρομος ο οποίος παραμένει όρθιος χάρη στην προσπάθεια των εργαζομένων, να του επιτρέψουν να ανακτήσει το κύρος το οποίο αξίζει.

Εμείς σήμερα, ξεκινήσαμε τη συζήτηση με τους εργαζόμενους, δείχνοντας το σεβασμό μας προς όλους αυτούς οι οποίοι υπηρετούν το σιδηρόδρομο. Παρουσιάσαμε σε αδρές γραμμές τα τρία βασικά κεφάλαια της εξυγιαντικής προσπάθειας που θα ξεκινήσει σε λίγες μέρες  και ως ένα βαθμό  έχει αρχίσει ήδη να υλοποιείται.

Το ένα κεφάλαιο αφορά την δυνατότητα ρευστότητας και εύρυθμης λειτουργίας του υφιστάμενου δικτύου και τη διασφάλιση  βεβαίων πόρων για την περαιτέρω ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του.

Το δεύτερο κεφάλαιο αφορά τον εταιρικό μετασχηματισμό ο οποίος θα πρέπει να είναι απολύτως συμβατός με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Και το τρίτο, είναι  το αναπτυξιακό όραμα του σιδηρόδρομου του 2020 , του σύγχρονου σιδηρόδρομου,  εκείνου που θα μπορέσει να φέρει στο επίκεντρο τον επιβάτη και να προσφέρει τις ποιοτικές υπηρεσίες που απαιτούνται βγάζοντας την ελληνική περιφέρεια από την απομόνωση, αναπτύσσοντας τις  εμπορευματικές και όχι μόνο τις επιβατικές μεταφορές.

Θέλω να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους που σήμερα προσήλθαν στην έναρξη αυτής της διαβούλευσης και να πω ότι σύντομα, αφού ενημερώσω και την κεντρική Κυβέρνηση, θα σας παραχωρήσω αναλυτική Συνέντευξη Τύπου περιγράφοντας σας με κάθε λεπτομέρεια το κάθε κεφάλαιο, το οποίο συναποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι αυτής της εκσυγχρονιστικής μεταρρύθμισης που ξεκινάμε για τους ελληνικούς σιδηρόδρομους».