Ηχητικό απόσπασμα από συνέντευξη του Ευριπίδη Στυλιανίδη στον Βήμα FM

Ηχητικό : 

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

-Είδατε τα καινούρια στοιχεία, τα οποία αφορούν κι εσάς.

ΕΣ: Τα παρακολουθώ με μεγάλη απορία. Διότι…

-Τι εννοείτε? Το «Έργο Πολιτών», αυτή η ΜΚΟ επί των ημερών σας δε φτιάχτηκε?

ΕΣ: Ναι, δεν αφορά όμως τη θητεία μου στο Υπουργείο Εξωτερικών. Αυτή ήταν μια ΜΚΟ η οποία νομίζω έγινε από το Υπουργείο Πολιτισμού, άρα δεν είμαι σε θέση να σας απαντήσω γι αυτή.
Μπορώ όμως να σας πω ορισμένα στοιχεία τα οποία αποκαθιστούν κατά κάποιο τρόπο την πραγματική εικόνα.

-Συγγνώμη, συγγνώμη, κ. Στυλιανίδη, για να καταλάβουν και οι ακροατές μας οι οποίοι ενδεχομένως δεν έχουν παρακολουθήσει τις λεπτομέρειες. Εκτός από αυτή, υπάρχουν και μια σειρά άλλων ΜΚΟ οι οποίες φαίνεται να έχουν χρηματοδοτηθεί στη Θράκη. Στην ιδιαίτερη εκλογική σας περιφέρεια.

ΕΣ: Θα σας δώσω όλη την εικόνα κ. Παπαπαναγιώτου. Κοιτάξτε, η Ελλάδα έχει κατ’ αρχήν την υποχρέωση, είχε την υποχρέωση, ως μια από τις πλούσιες, ανεπτυγμένες χώρες να δίνει το 0,5 % του ΑΕΠ της σε βοήθεια προς τις αναπτυσσόμενες χώρες. Δεν το πετύχαμε ποτέ αυτό. Είχαμε φτάσει μέχρι το 0,26%. Αυτή η βοήθεια δίνεται με 3 τρόπους. Δίδεται πολυμερώς, μέσα από τους διεθνείς οργανισμούς, διμερώς, δηλαδή από κράτος σε κράτος και φυσικά μέσω της Κοινωνίας των Πολιτών υποχρεωτικά δηλαδή, μέσα από διεθνείς ή ελληνικές ΜΚΟ. Άρα η πολιτική τουλάχιστον που αφορά στο ΥΠ.ΕΞ. είναι μια διεθνής υποχρέωση της χώρας που πηγάζει από τα Ηνωμένα Έθνη -που όρισαν τους τρόπους- και τον ΟΟΣΑ. Πάμε τώρα στη δική μου θητεία, δηλαδή το 2004 και μετά.

-Συγγνώμη, μόνο για να καταλάβω το εξής κ. Στυλιανίδη, κακώς έγινε όλη αυτή η συζήτηση για τις νάρκες, τις ΜΚΟ, τον Παπανδρέου και τον κ. Ρόντο?

ΕΣ: Όχι βεβαίως.

-Δεν εντάσσεται εκεί?

ΕΣ: Βεβαίως. Υπάρχει η υποχρέωση της χώρας, αλλά θα πρέπει η υλοποίηση των προγραμμάτων να γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο, που θα φέρνει αποτελέσματα συγκεκριμένα, τα οποία θα αναγνωρίζονται και από τη διεθνή κοινότητα. Το 2004 ήμουν ο πρώτος στο Υπουργείο Εξωτερικών που ουσιαστικά διατύπωσε επιφυλάξεις για κάποιες τέτοιου είδους δράσεις και σταμάτησα τις χρηματοδοτήσεις τους. Εάν θα δείτε και ο Κύκλος της Πάτμου αλλά και ο Οργανισμός Αποναρκοθέτησης σταμάτησαν μετά το 2004 να παίρνουν χρηματοδοτήσεις. Και αυτό οφειλόταν στο γεγονός ότι κάτι δε φαινόταν καλά. Παράλληλα, εκείνη την περίοδο, δώσαμε εντολή να ψάχνονται λεπτομερώς από την υπηρεσία μας όλες οι ΜΚΟ οι οποίες κάνουνε δράσεις. Στείλαμε στη Βουλή το σύνολο των ΜΚΟ που είχαν πιστοποιηθεί στο ΥΠ.ΕΞ. μαζί με τις συνθέσεις των Διοικητικών τους Συμβουλίων. Και στείλαμε στη Βουλή -μετά από αιτήσεις και συναδέλφων-, πίνακα όλων των χρηματοδοτήσεων που είχαν δοθεί όλα τα προηγούμενα χρόνια, καθιερώνοντας παράλληλα κάθε χρόνο να ενημερώνουμε τη Βουλή για τις χρηματοδοτήσεις που δίναμε. Από κει και πέρα, τις δημοσιοποιούσαμε μάλιστα και σε τεύχη που εξέδιδε το Υπουργείο Εξωτερικών και διένειμε μέσα από τα αεροπλάνα τότε της Ολυμπιακής Αεροπορίας, σε περιοδικά που τότε κυκλοφορούσανε προκειμένου να είναι ενήμερη και η Ελλάδα για το τι δράσεις κάνει εκτός συνόρων.
Το κυριότερο όμως που θα ήθελα να σας πω, είναι ότι αυστηροποιήσαμε πλήρως το θεσμικό πλαίσιο, προσαρμόζοντάς το στον ΟΟΣΑ, στην EuropeΑid και στη USAid, δηλαδή στις αντίστοιχες οργανώσεις των Υπουργείων Εξωτερικών της Ευρώπης και της Αμερικής.
Θα σας απαντήσω σε όλα αυτά που μου λέτε αλλά πρέπει να γίνουν γνωστά αυτά. Καθιερώσαμε τότε τη δημόσια πρόσκληση για όποιους ενδιαφέρονται για ένα έργο που έβγαινε σε διεθνές επίπεδο και ζητήσαμε υποχρεωτικά να μας καταβάλουνε Επιταγή Καλής Εκτέλεσης από ελληνική τράπεζα, ώστε το ελληνικό δημόσιο να παίρνει πίσω τα λεφτά του μέχρι το τελευταίο σεντ, στην περίπτωση που διαπιστώνεται ότι κάτι δεν υλοποιήθηκε καλά. Και βεβαίως επιβάλαμε τον έλεγχο της διπλωματικής αρχής ή όπου ήταν αδύνατο ενός εντεταλμένου, εξουσιοδοτημένου συμβούλου ή της λήπτριας χώρας. Της χώρας δηλαδή που παραλαμβάνει τη βοήθεια. Μετά το πέρας αυτής της διαδικασίας, περάσαμε έλεγχο αξιολόγησης αυτής της διαδικασίας από την τάξη του ΟΟΣΑ και πήραμε τα εύσημα και για την αποτελεσματικότητα αλλά και για τη διαφάνεια που επιβάλαμε στη λειτουργία μετά το 2004.

-Αυτές οι θεσμικές προσαρμογές που κάνατε είχαν πρακτικό αποτέλεσμα? Δηλαδή, βρέθηκαν υποθέσεις που τα λεφτά για αλλού ξεκινάγανε και αλλού πηγαίνανε? Επέστρεψαν? Τιμωρήθηκαν αυτοί που το έκαναν αυτό?

ΕΣ: Ακούστε κάτι, εγώ όπως θυμάστε έμεινα στο Υπουργείο μέχρι το 2007. Γνωρίζω ότι αξιοποιήθηκε αυτό το θεσμικό πλαίσιο στη συνέχεια, το οποίο είχε αρχίσει να λειτουργεί επί των ημερών μου και έγιναν και καταλογισμοί. Επέστεψαν και χρήματα στο Υπουργείο και πάρα πολλές υποθέσεις είναι υπό εκκαθάριση.

-Δεν πήγε κανείς μέσα όμως…

ΕΣ: Για να πάει κάποιος μέσα πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να διαπιστωθεί ότι υπάρχουν ποινικές ευθύνες. Το Υπουργείο Εξωτερικών λοιπόν δεν είναι…

-Κύριε Στυλιανίδη, πόσες υποθέσεις στείλατε στη δικαιοσύνη και πόσα χρήματα περίπου επεστράφησαν στον κρατικό προϋπολογισμό?

ΕΣ: Το Υπουργείο των Εξωτερικών δεν είναι εισαγγελέας, το ΥΠ.ΕΞ. κάνει πολιτική, η οποία πρέπει να είναι συμβατή με τις διεθνείς υποχρεώσεις. Εμείς κάναμε καταλογισμούς, κυρίως μετά το 2007, όταν άρχισε πλέον να τρέχει το σύστημα και κινητοποιήσαμε για πρώτη φορά και τις διπλωματικές μας αρχές να έχουν λόγο.
Είδα σήμερα μια επιστολή του κ. Βαμβουνάκη, του πρώην Πρέσβη μας στον Λίβανο. Όταν ο κ. Βαμβουνάκης έκανε την όχληση, θα έλεγα ότι προκάλεσε στο να γίνει αυτό το θεσμικό πλαίσιο πιο ισχυρό, διότι μέχρι τότε δεν ήταν και υποχρεωτικό κάθε φορά από την ηγεσία του Υπουργείου να λαμβάνεται υπόψη η άποψη της διπλωματικής αρχής. Εξαιτίας της όχλησής του και η χρηματοδότηση πάγωσε προς το συγκεκριμένο οργανισμό αποναρκοθέτησης, αλλά και προκλήθηκε η δημιουργία του νέου θεσμικού πλαισίου το οποίο έθετε υποχρέωση στο να έχει λόγο η διπλωματική αρχή στο αν θα γίνει ή δε θα γίνει τελικώς η χρηματοδότηση.

-Μιας και αναφερθήκατε στον κ. Βαμβουνάκη, λέει ότι όλες ανεξαιρέτως οι γραπτές εισηγήσεις του και αιτήσεις στοιχείων από την ΥΔΑΣ που κοινοποιούντο πάντα στον αρμόδιο τότε Υφυπουργό, κ. Στυλιανίδη, παρέμειναν αναπάντητες.

ΕΣ: Μα κοιτάξτε, η υποχρέωση της πολιτικής ηγεσίας, δεν είναι να απαντάει στους υπαλλήλους, είναι να πράττει. Και εμείς πράξαμε κ. Παπαπαναγιώτου, δηλαδή βελτιώσαμε το θεσμικό πλαίσιο, παγώσαμε χρηματοδοτήσεις, προχωρήσαμε σε ενδελεχείς ελέγχους, φέραμε την επιταγή καλής εκτέλεσης που είναι πολύ σημαντικό, για αυτό το επαναλαμβάνω, διότι με το που θα γίνει ο καταλογισμός, αμέσως το δημόσιο παίρνει πίσω όλα του τα λεφτά, μέχρι το τελευταίο ευρώ. Και η διαφορά μετατοπίζεται…

-Έγινε αυτό όμως σε περιπτώσεις συγκεκριμένες? Αυτό ρωτάμε.

ΕΣ: Βεβαίως έγινε. Καταλογισμοί γίνανε πάρα πολλοί μετά το 2007. Δηλαδή, αν ψάξετε να δείτε όταν πλέον ενεργοποιείται πλήρως το θεσμικό μας πλαίσιο έχουμε και καταλογισμούς και έχουμε ακόμα και τώρα εκκρεμείς υποθέσεις υπό εκκαθάριση, δηλαδή να δούμε τι χρωστάει το δημόσιο και τι χρωστάει και η ΜΚΟ στο δημόσιο. Δεν έφυγε τίποτα αβασάνιστα. Τα λάθη που είχαν προηγηθεί ήτανε σύμβουλος στο να γίνου οι απαραίτητες κινήσεις. Και βεβαίως σε καμία περίπτωση δε δέχομαι τον ισχυρισμό –και θεωρώ ότι με αδικεί ως πρόσωπο αν θέλετε-, ο ισχυρισμός του κ. Πρέσβη ότι μετετέθη γι αυτό το λόγο. Κατά αρχήν εγώ δεν έιχα καμία αρμοδιότητα και καμία ανάμειξη στα θέματα των μεταθέσεων και ποτέ δε θα το έκανα και ως άνθρωπος αυτό το πράγμα, το θεωρώ υπερβολικό. Αντιλαμβάνομαι ίσως την πικρία του για ορισμένα πράγματα αλλά αυτό δεν έχει σχέση με την πολιτική που εμείς εφαρμόσαμε.

-Θεωρείτε ότι υπάρχει πολιτική σκοπιμότητα?

ΕΣ: Τι εννοείτε πολιτική σκοπιμότητα?

-Θα σας πω. Βλέπω μετά την υπόθεση του κ. Ρόντου από την πλευρά του κ. Παπανδρέου να μιλάνε για επιχείρηση συκοφάντησής του πρώην Πρωθυπουργού και υπάρχουν και κάποιοι στη Ν.Δ. που ισχυρίζονται ότι επιχειρείται κάτι αντίστοιχο. Επιχείρηση συκοφάντησης του κ. Καραμανλή. Επειδή όλες αυτές οι περιπτώσεις είναι στην περίοδο διακυβέρνησης της χώρας από τον Κ. Καραμανλή. Υπάρχει κάτι τέτοιο?

ΕΣ: Αναμφίβολα κάποιοι κύκλοι, όχι μόνο πολιτικοί, αλλά και εκδοτικοί έχουνε μπει σε πόλεμο εντυπώσεων. Εγώ δε θέλω να παρακολουθήσω…

-Για ποιο λόγο όμως?

ΕΣ: Δε μπορώ να το εξηγήσω εγώ, ούτε μπορώ να σας το απαντήσω. Εγώ περιορίζομαι να σας πω τι θεσμικές και τι πρακτικές παρεμβάσεις έκανα ως αρμόδιος Υφυπουργός τότε, για να προστατεύσω τα συμφέροντα του ελληνικού δημοσίου και να υπηρετήσω μια εθνική πολιτική η οποία έφερε αποτελέσματα. Να σας θυμίσω κάτι επειδή βλέπω ότι εστιάζουν κάποιοι σε 2-3 συγκεκριμένες χρηματοδοτήσεις οι οποίες είναι πολύ χαμηλότερες απ’ όσο αναφέρουνε και αφορούν την Θράκη. Έξω απ΄το ότι η Θράκη είναι μια πολύ ειδική περίπτωση, γιατί είναι μια ευαίσθητη περιοχή που πάντοτε πρέπει να είναι στο μάτι του ΥΠ.ΕΞ., εκατοντάδες χρηματοδοτήσεις έχουνε γίνει με δράσεις από ολόκληρη την Ελλάδα προς το εξωτερικό, γιατί δε μένουμε στο γεγονός ότι όταν έθεσε η Ελλάδα υποψηφιότητα τότε για το Συμβούλιο Ασφαλείας, την εψήφισαν 182 από αυτές τις περίεργες -όπως λένε τώρα- χώρες, προκειμένου να εκλεγεί στο Συμβούλιο Ασφαλείας. Νομίζετε ότι όλη αυτή η δράση στο πλαίσιο των Ηνωμένων Εθνών που αναπτύξαμε δεν είχε σχέση με αυτό το αποτέλεσμα? Ή δεν έιχε σχέση με αυτό το αποτέλεσμα η απολύτως θετική έκθεση της …. του ΟΟΣΑ που περάσαμε στο Παρίσι μετά από αξιολόγηση όλων των δράσεών μας μία προς μία? Αυτά όλα, πολλές φορές ξέρετε εμείς δεν τα διαφημίζαμε γιατί δεν πρέπει στην Εξωτερική Πολιτική να διαφημίζεις ότι παραδείγματος χάριν, άνοιξες το σχολείο της Χιμάρας για το οποίο οι ομογενείς είχαν χάσει 18 ζωές κάποτε, κόντρα στον Ενβέρ Χότζα προκειμένου να υπερασπίσουν το δικαίωμά τους στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και της ελληνικής παιδείας. Ή η προστασία του Πατριαρχείου η οποία επιδιώχθηκε από την πλευρά μας όταν αντιμετώπιζε δυσκολίες το Πατριαρχείο. Αυτά δε μπορείς να βγαίνεις να τα λες στις τηλεοράσεις.

- Κύριε Στυλιανίδη, είναι αντιληπτό και επειδή προηγουμένως λέγαμε ότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά σε κάποιες περιπτώσεις, εγώ θέλω να σας ρωτήσω και να μας απαντήσετε με το χέρι στην καρδιά. Με δεδομένο ότι βρεθήκατε να έχετε μια εποπτική εικόνα πάνω στη λειτουργία αυτών των περίεργων ΜΚΟ. Δε μιλάω πάλι για όλες, για κάποιες. Φαγωθήκανε κατά τη γνώμη σας λεφτά του ελληνικού λαού μέσα απ’ αυτή τη φάμπρικα που κάποιοι βρήκανε προκειμένου να τα βάζουν στη τσέπη τους επικαλούμενοι ανθρωπιστικές δράσεις?

ΕΣ: Ακούστε. Εάν για ένα θέμα δεν έχει κάποιος συγκεκριμένα στοιχεία να καταγγείλει, δεν πρέπει να το κάνει κιόλας. Ξέρω ότι υπήρχε αταξία, ξέρω ότι υπήρχε -θα έλεγα- ένα χαλαρό πλαίσιο, νεότευκτο πλαίσιο τότε, πριν το 2004. Η δική μου η ευθύνη ήταν αυτό να το διορθώσω και το έπραξα μαζί με τους συνεργάτες μου και με την αρωγή και την ενθάρρυνση του τότε Υπουργού Εξωτερικών, του κ. Μολυβιάτη. Έστειλα στη Βουλή το σύνολο των στοιχείων (των χρηματοδοτήσεων), για να τύχουν δημόσιας έρευνας, είτε αυτεπαγγέλτως από τη Δικαιοσύνη, είτε από τους κοινοβουλευτικούς μας και στη συνέχεια διασφάλισα τα συμφέροντα του Δημοσίου με την επιταγή καλής εκτέλεσης, η οποία ήταν προϋπόθεση για να πάρει κάποιος χρηματοδότηση (κρατική). Και όλοι αυτοί που προσπαθούν εντέχνως και πονηρά να το συνδέσουν με το πρόσωπό μου, δεν τους έφερα εγώ. Μέσα τους βρήκα, ως διεθνείς παίκτες, και στις δημόσιες προκηρύξεις στις οποίες καλούνται να συμμετέχουν είτε μιλούμε για το Ευρωπαϊκό Κέντρο Δημοσίου Δικαίου, είτε μιλούμε για την Ευρωπαϊκή Προοπτική, είτε μιλούμε για τη Φιλόπτωχη Αδελφότητα. Αυτοί όλοι προσήρχοντο σε διεθνείς προσκλήσεις που έβγαζε το ΥΠ.ΕΞ. και έφερναν τις επιταγές καλής εκτέλεσης και εφόσον τηρούσαν τις προϋποθέσεις περνούσαν από επιτροπή αξιολόγησης που δεν είχε να κάνει με τον Υπουργό. Ή έμπαινες ή δεν έμπαινες σ’ αυτό αν είχες τις προϋποθέσεις. Αυτά ήταν διεθνείς κανόνες, τους οποίους εμείς παρακολουθήσαμε μετά το 2004 με μεγάλη αυστηρότητα, προσαρμοζόμενοι στον ΟΟΣΑ και στις άλλες αντίστοιχες οργανώσεις που υπάρχουν στα άλλα κράτη, τα προηγμένα, σε πολλά των οποίων υπάρχουν Υπουργεία Αναπτυξιακής Συνεργασίας, όχι απλά ένας Υφυπουργός ή μια Γραμματεία.
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι όλος αυτός ο πόλεμος εντυπώσεων που γίνεται κατά τη γνώμη μου κάνει διπλό κακό. Πρώτα απ’ όλα, συκοφαντεί τον κόσμο της Κοινωνίας των Πολιτών μέσα στον οποίο υπάρχουν παραδείγματα πραγματικά που κανείς θα πρέπει να δει με θαυμασμό και για την ανθρωπιστική τους δράση αλλά ακόμα και για την εθνική τους προσφορά. Από την άλλη, υποτάσσει στην κομματική σκοπιμότητα και στον πόλεμο εντυπώσεων ένα πλαίσιο αρχών και κανόνων που εμείς επιβάλαμε και μας αδικεί αν θέλετε γιατί εμένα τότε με έβριζαν τότε όλες οι ΜΚΟ ότι τους σταματάω τις χρηματοδοτήσεις. Και τώρα πρέπει να λογοδοτήσω αντιστρόφως γι’ αυτό; Προς Θεού! Δηλαδή, πάμε να κάνουμε κάτι καλό για τη χώρα και να διορθώσουμε κακά που είχαν γίνει. Δε θα βρούμε και το μπελά μας επειδή κάναμε το καθήκον μας…

Πρόσφατα Νέα
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod
27 Οκτώβριος 2020 - 2:36μμ

ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΙΛΗΣΕ Ο Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ 

Με τη συμμετοχή της Υπουργού Ενέργειας της Κύπρου και καθηγητών από διάφορα μέρη του κόσμου και υπό το συντονισμό του Καθηγητή της Νομικής Αθηνών Θ. Φορτσακη και του καθηγητή Νομικής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου Ν. Κουλούρη, ξεκίνησε τη λειτουργία του με τηλεδιάσκεψη το νεοσύστατο Ινστιτούτο Ενεργειακής Πολιτικής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου.
18 Οκτώβριος 2020 - 11:52πμ

ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ Λ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΗΚΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΑΣ ΡΟΔΟΠΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ 

Επίσκεψη εργασίας πραγματοποιήθηκε από τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη Λ. Οικονόμου και τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας κ. Καραμαλάκη στην Κομοτηνή, συνοδεία του Βουλευτή Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδη Στ. Στυλιανίδη. 
15 Οκτώβριος 2020 - 6:11μμ

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ, ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ -ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Επιγραμματικά, διεκδικητικά και στοιχειοθετημένα, στο πλαίσιο της διακομματικής για τη Θράκη, έθεσε ο Ευριπίδης Στυλιανίδης σειρά από ζητήματα, μαζί τους δυο συναδέλφους του Βουλευτές Τάκη Χαρίτου και Ιλχαν Αχμέτ. Συγκεκριμένα ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας κατά την επίσκεψη του στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, ενημέρωσε τον Υπουργό κ. Κώστα Καραμανλή για την κατάσταση στη Ροδόπη και διεκδίκησε
14 Οκτώβριος 2020 - 1:47μμ

5 ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΡΟΔΟΠΗ ΕΘΕΣΕ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Τηλεδιάσκεψη με τους Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στην Αν. Μακεδονία και τη Θράκη και τον Περιφερειάρχη είχε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ενόψει της επίσκεψης του τις επόμενες μέρες στη Σαμοθράκη.
14 Οκτώβριος 2020 - 12:43μμ

7 ΑΞΟΝΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΑΚΗ

  Στη Διακομματική Επιτροπή της Βουλής για τη Θράκη κλήθηκε για ενημέρωση ο Περιφερειάρχης Αν. Μακεδονίας και Θράκης Χρήστος Μέτιος, προκειμένου να ενημερώσει για τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και το πρόγραμμα της Περιφέρειας με στόχο να ξεκολλήσει από την 11η θέση σε απορροφητικότητα κονδυλίων και να απαντήσει στις ερωτήσεις των Βουλευτών για μέτρα και στόχους του μέλλοντος. 
14 Οκτώβριος 2020 - 12:37μμ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΓΕΣ Χ. ΛΑΛΟΥΣΗ: ΠΡΟΧΩΡΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ-ΘΡΑΚΙΚΩΝ ΜΕΤΕΩΡΩΝ

Σημαντική συνάντηση με τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού κ.Χαράλαμπο Λαλούση είχε στο περιθώριο της ενημερωτικής Συνεδρίασης  της Επιτροπής Εξωτερικών και Άμυνας της Ελληνικής Βουλής στο ΓΕΕΘΑ, ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας.